Čtvrtek 18. 4. 2024  |  Svátek má: Velérie
[1 | 2 | 3]
Předvánoční Vídeň; foto: Lucie Plachá

Předvánoční Vídeň

15. 12. 2013V adventním čase jsme se s druhým stupněm vydali 6. prosince na výlet do Vídně, kde jsme strávili celý den.

Ráno jsme odjížděli v 6:20 od školy. Na místo jsme dojeli asi v 9:20 hodin. Jako první jsme navštívili přírodovědné muzeum. Potom jsme měli chvilku rozchod na prvních trzích na náměstí Marie Terezie.
Třída 6.A vstupuje do skanzenu; foto: Jarmila Krupičková

Archeoskanzen Modrá

15. 10. 2013V pátek 20. září jsme se my – sedmáci spolu se třídou 6. A vydali na dějepisnou exkurzi do Archeoskanzenu v Modré. Sraz byl u školy v 7:10. Jako pedagogický doprovod s námi jely paní učitelky Krupičková a Vránová. Celkem měly na starost 50 žáků.

Vyjížděli jsme poměrně brzo, proto jsme tam dorazili dřív, než jsme předpokládali. Asi kilometr od Modré je bazilika, která zaslouženě nese jméno Velehrad.
Akce Š-kola bezpečně; foto: Kateřina Lišková

Freestyle BMX Olomouc

18. 9. 2013V pátek jsme jeli se třídou do Olomouce. V ten den, byl to pátek třináctého, se naštěstí nic nestalo, jen pršelo, a to nás naštvalo. Ale i tak jsme si to užili.

Když jsme dojeli do Olomouce, tak jsme čekali na tramvaj. Jakmile jsme nastoupili, tak tam bylo plno dětí a dospělých, kteří jeli do školy nebo do práce. Skoro všichni stáli a drželi se. Když jsme vystoupili, tak to byla úleva, protože jsme byli namačkaní jak sardinky.
V Brně na Zelňáku

Exkurze – Brno

10. 6. 2013Dne 30. 5. 2013 se 9. A vydala na cestu do Brna na dějepisnou exkurzi. Sraz jsme měli na místním nádraží v 7:30. Po příchodu všech účastníků jsme nastoupili do vlaku, kde ještě někteří dospávali. 

Do Brna jsme dorazili 8:42. Nejdříve jsme navštívili muzeum, kde nám lektorka přednášela o ghettu Lodž.
Anthropos Brno; foto: školní web

Exkurze Brno

10. 4. 2013Třídy 9. A, 8. B a 8 žáků z 8. A navštívily 28. března 2013 PLANETÁRIUM a zároveň i ANTHROPOS v Brně. V Anthroposu jsme mohli vidět naše předchůdce.
Největší zážitek, teda aspoň pro mě, bylo vidět mamuta, a to skoro ve skutečné velikosti.
Ornis Přerov; foto: Michaela Dragonová

Exkurze Ornis Přerov

14. 12. 201229. října 2012 jela třída 6. A a 5. A na exkurzi ORNIS (ornitologická stanice) do Přerova. Ráno v 8:05 hod jsme měli sraz na vlakovém nádraží v Nezamyslicích. Já a pár dalších lidí jsme tam byli dříve asi tak o půl hodiny. Jely s námi paní učitelky Rotreklová a Svobodová.
01, foto: Nikola Čechová

Najdi si svůj červený kontejner - FOTOSTORY :-)

6. 11. 2012Ze školní akce konané 17. září 2012...
Červený kontejner - Prostějov

Najdi si svůj červený kontejner

27. 9. 2012V pondělí 17. září 2012 se naše třída 8. B spolu s 9. A pod vedením paní učitelky Svobodové a Rotreklové zúčastnila ekologického výletu do Prostějova.